loading...
ملودی برتر،دانلود موزیک جدید
YAHOO : H.Zeynali2 بازدید : 23 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

***دانلود آهنگ جدید شهرام صادقی به نام دلواپس با لینک مستقیم و پخش آنلاین + متن آهنگ***

***ترانه سرا، آهنگساز و گیتاریست : حسین زینالی , تنظیم کننده : هادی کولیوند***

**| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |**

***Download New Song Shahram Sadeghi Called Delvapas***

% دانلود آهنگ جدید شهرام صادقی به نام دلواپس

متن آهنگ جدید شهرام صادقی به نام دلواپس

من از گریه حراسم نیست،نمیترسم از این تکرار
از حس عشق میترسم،که گم شم لحظه ی دیدار
تموم خاطرات ما داره از یاد تو میره،چقد دلواپسم امشب دلم بی عشق میمیره
چقد آرومه قلب تو،چقد دلواپس فردام
تو رو کم دارم این روزا،داری گم میشی تو دنیا
تو رو با هر نفس امشب کنار آیینه میبینم
نگو با رفتن بی من یه راه تازه میبینم
***************
اگه شوق نگاه تو برای دیدن من نیست
اگه تو دستای گرمت دیگه جایی واسه من نیست
میبوسم عکس زیباتو که مونده یادگار تو
این عشقو میکشم امشب که رد شند خاطرات تو
*************
تو رو کم دارم این روزا،داری گم میشی تو دنیا
تو رو با هر نفس امشب کنار آیینه میبینم
نگو با رفتن بی من یه راه تازه میبینم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ ،دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آهنگ خارجی،آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به سایت ملودی برتر چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 2,022
  • بازدید کلی : 697,325